-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Gra Cortex Super Cortex
| Wpisz swój e-mail |
| Opinie | |
| Wysyłka w ciągu | 10 dni |
| Cena przesyłki | 10 |
| Dostępność |
Brak towaru
|
| Waga | 0.375 kg |
| Kod kreskowy | |
| EAN | 3558380100867 |
| Zostaw telefon |
Cortex Super Cortex
Myślisz, że jesteś bystrzejszy od swoich znajomych?
Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w świetnej grze, która rozwinie rozmaite funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 różnych testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a nawet... rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku!
Super Cortex to dynamiczna zabawa, w której wraz z przyjaciółmi sprawdzicie, kto najszybciej rozwiązuje rozmaite łamigłówki. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Ta odsłona serii skierowana jest do starszych odbiorców, a dostępne zagadki stanowią naprawdę nie lada wyzwanie!
Na czym to polega?
- Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść.
- Gdy któryś z graczy stwierdzi, że zna odpowiedź, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź!
- Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak - otrzymuje tę (zakrytą) kartę i kładzie ją przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki.
- Jeśli nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi przez następną kolejkę!
Osiem zupełnie nowych rodzajów zadań!
- Wyścig. Karta przedstawia jednocześnie 3 ujęcia z regat. Gracz musi wskazać kolor żaglówki, która wygra.
- Trasa. Uczestnik musi wskazać, ile najmniej ruchów należy wykonać, aby przedostać się z zielonego do czerwonego rogu karty.
- Iluzja. Naszym zadaniem jest wskazanie kształtu, który jest niemożliwy do realnego odwzorowania.
- Proporcje. Należy wskazać figurę, której większa część jest zaciemniona.
- 3D. Naszym zadaniem jest wskazanie bryły identycznej z przykładem na środku.
- Kwadraty. Uczestnicy muszą policzyć wszystkie widoczne na rysunku kwadraty.
- Kod. Musimy odczytać, zapamiętać i powtórzyć kod zgodnie ze wskazówkami na karcie.
- Wyzwanie. To zadanie specjalne! Gracz musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart imitujących rozmaite, niejednolite powierzchnie.
| Informacje o produkcie | |
| Nr katalogowy |
CORSC01P |
| Rodzaj | Logiczne Gry karciane |
| Min. liczba graczy | 2 |
| Max. liczba graczy | 6 |
| Czas gry | 15 min |
| Wersja | Podstawa |
| Wersja językowa | Polska |
| Wymagania wiekowe | od 10 lat |
| Płeć | Chłopcy Dziewczynki |
| Produkt na baterie | Nie |
| Baterie w zestawie | Nie |
| Zasilanie | Nie dotyczy |
| Akcesoria w zestawie |
|
| Pozostałe parametry |
Wymiary opakowania: 14 x 14 x 5 cm |
| Oznaczenia | |
- Producenci